MARKETINAREN EUROGAP FOROA 2003. urtean sortu zen, hizlari nabarmenen eskutik enpresa-arloko prestakuntzari balioa emateko eta, horren ondorioz, topagune paregabea sortzeko.
Oso ekitaldi pertsonala eta hurbila da, eta urtero EUROGAPeko lan talde osoak parte hartzen du bertan, gure bezero, kolaboratzaile eta lagunek jardunaldi baliagarri, atsegin eta entretenigarriaz goza dezaten.
Bertaratutakoen harrera onari esker, urtez urtez hazten joan gara eta gaur egun 1.800 pertsona inguru hartzen ditugu.
Enpresei eta merkatuari buruzko kezkak izan eta merkatuko tresna eta joera berriak ezagutzeko gogoa duten pertsonei zuzenduta dago gure urteko topagunea. Horretarako, profil profesional oso zabala hartzen dugu: Kontseilariak eta Zuzendari Nagusiak; Marketin, Merkataritza eta Finantza Zuzendariak; Giza Baliabideetako Zuzendariak… gure inguruko enpresarik garrantzitsuenetakoak.
Ponentziara, erreferentea den norbait ekarri ohi dugu; horri esker, publikoak hitzaldiaren amaieran eta horren ostean eskaintzen dugun kopa xanpain gonbitean, hizlariarekin egoteko eta hitz egiteko aukera du.

Gure asebetetze galdetegian lortzen dugun erantzun-indizea nahiko altua da, balorazioak oso positiboak izaten dira, hitzaldiaren eta hizlariaren kalitatea, baliagarritasuna eta dibertigarritasuna kontuan hartuta.

Bestalde, aspaldidanik, ekitaldi berean, EUROGAP AITORMENA ematen dugu. Aintzatetsi beharreko pertsonaren hautapena, barne balorazio batean oinarritzen da, bi irizpide kontuan hartuta.

Lehen irizpidea: ibilbide profesionalak marketin edo merkatu ikuspegia izan behar du oinarri.

Bigarren irizpidea (gure hautapenerako oso garrantzitsua): hautagaiak bere karrera profesionala bideratu eta pertsonak eta lan taldeak kudeatzeko orduan, giza balioetan oinarritu izatea, talde kohesionatu bat sortuz, koherentzia aplikatuz, ingurunea bere osotasunean zainduz eta gizartean eragin positiboa izanez.

EUROGAPen, bi irizpide horiek oso barneratuta ditugu, gure DNAren eta gure balioen parte dira, eta bi irizpide horiek betetzeko egunero lanean ari diren pertsonen lana aitortu nahi dugu.

Aurreko Edizioak__

20. MARKETINAREN EUROGAP FOROA

Ana Ibáñez

Aurreko edizioei buruzko guztia__